احداث پارک خانواده یالیان در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش رکنا قزوین،در این جلسه دکتر هاشمی ضمن تاکید بر اهتمام مجموعه مدیریت شهری جهت افزایش سرانه رفاهی و تفریحی شهروندان، اظهار داشت: ما نسبت به مساله تامین رفاه و آسایش شهروندان مسوول هستیم و باید در این راستا اقدامات علمی و عملی داشته باشیم که احداث پارک خانواده یالیان می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی افزود: براین اساس نیز باور داریم اصحاب صنعت نسبت به حقوق شهروندی احساس مسئولیت دارند و در اجرای طرح احداث پارک خانواده یالیان به حتم حضور فعال خواهند داشت.

شهردار الوند با اشاره به الزامات اجرای این پروژه، تصریح کرد: برداشت تصاویر هوایی و طراحی پارک خانواده یالیان به زودی انجام می شود و طی جلسات آتی که با آب منطقه ای و دیگر ادارات ذیربط برگزار خواهد شد، ضوابط مورد نیاز برای عملیات عمرانی و اجرای طرح مدنظر قرار می گیرد.

دکتر هاشمی افزود: انشاالله تا پایان بهمن ماه طراحی و اقدامات فنی این طرح صورت گرفته و در فروردین ماه با برگزاری مناقصات مربوطه اقدامات عمرانی شروع خواهد شد.

در ادامه مهندس یوسفی فخر مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز نیز ضمن اعلام آمادگی این مجموعه جهت همراهی در احداث پارک خانواده یالیان، اظهار داشت: با بررسی های انجام شده، حد فاصل میدان شهدا و میدان اکباتان مناسب ترین قسمت برای اجرای پارک یالیان خواهد بود که پیشنهاد میگردد در سه فاز صورت گیرد.

 

کدخبر: 760944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟