۱۹۸۲ درخواست از رئیس جمهور در کمیته امداد قم ثبت شد

به گزارش رکنا از قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) قم، محمد ابراهیمی نعیمی افزود: در جریان سفر دو روزه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت به قم، ۲ هزار و ۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر رئیس جمهور به استان در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.

وی با بیان اینکه مراجعه‌های بررسی شده توسط مددکاران این نهاد ۲ هزار و ۲۹۲ فقره بوده است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۲ فقره‌ نامه در سامانه سامد ثبت شده است.

نعیمی با بیان اینکه ۹۸ فقره از این مراجعه‌ها تکراری بوده‌ ادامه داد: هزار و ۹۸۲ درخواست رسیده غیرتکراری در این سامانه ثبت شده و در حال پیگیری و رسیدگی است.

معاون کمیته امداد قم اضافه کرد: بیش از ۵۰ تَن از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر رئیس جمهور ماموریت یافتند در این میز به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست‌ها، ثبت سامد و پیگیری نامه‌ها فعالیت کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، طی روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به قم سفر کرد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 760896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟