شناسایی و دستگیری سارقان محموله خودروهای سنگین در قم

به گزارش رکنا از قم، سرهنگ"میکائیل قهرمانپور" اظهار داشت:متعاقب وقوع چندین فقره سرقت خودرو های مخصوص حمل بار نیسان و کامیون همراه با بار و سرقت محموله آنها و رها کردن خودرو ها به صورت بلاصاحب درمحورهای مواصلاتی استان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود:تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تشکیل و با تمرکز بر موضوع فوق تشکیل، تمامی محل های وقوع جرم ،شیوه و شگرد سارقان ،زمان و جغرافیای وقوع جرم ، بررسی و مورد تجزیه و تحلیل کارشناسی قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با تلاش مضاعف کارآگاهان در نهایت یک نفر سارق شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات،سارق دوم که خود راننده کامیون بوده و مهارت رانندگی با خودروهای سنگین را داشته و در امر انتقال کامیون های مسروقه با متهم اول همکاری داشته نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قهرمانپور بیان داشت:کارآگاهان در بازدید از محل یکی از سرقت ها، یک عدد کارت بانکی پیدا کردند که متعلق به سارق سوم بوده که در انجام سرقت ها مشارکت داشته که او نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، بخشی از اموال مسروقه در قلعه یکی از متهمان نگهداری می شود که در بازدید از آنجا کشف و تحویل مالباختگان شد لیکن تحقیقات پیرامون شناسایی سایر متهمان احتمالی و کشف اموال مسروقه ،همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت:متهمان به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نظری / قم

کدخبر: 760792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟