مصرف بنزین در قزوین بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است

به گزارش رکنا قزوین،لطف الله مسعودی گفت: میزان مصرف بنزین استان قزوین در ۹ ماه نخست امسال ۴۰۳ میلیون و ۴۴۶ هزار لیتر بوده در حالی که این میزان مصرف طی مدت مشابه گذشته ۳۴۴ میلیون و ۱۱۱ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف نفت گاز (گازوییل) استان در بخش خودرویی امسال ۲۷۸ میلیون و ۲۸۸ هزار لیتر و سال گذشته این میزان ۲۵۴ میلیون و ۵۸۸ هزار لیتر بوده است، تاکید کرد: مصرف این سوخت امسال در بخش صنایع ۱۹ میلیون و ۱۹۲ هزار لیتر و در حوزه کشاورزی ۸۰ میلیون و ۸۱۴ هزار لیتر بود که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه گذشته در بخش صنایع ۲۲ میلیون و ۶۴۸ هزار و در بخش کشاورزی ۸۸ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین یادآور شد: در حوزه استفاده از نفت کوره نیز، نیروگاه برق ۲ هزار مگاواتی شهید رجایی در ۹ ماه نخست امسال ۶۳۵ میلیون و ۷۰۸ هزار لیتر مصرف داشته که این میزان در سال گذشته ۵۳۸ میلیون و ۱۷۸ هزار لیتر بوده است.

به گفته وی، میزان مصرف نفت کوره در سایر بخش های استان در سال جاری هفت میلیون و ۱۵۲ هزار لیتر بود که این میزان در سال گذشته پنج میلیون و ۹۰۸ هزار لیتر ثبت شده است.

 

کدخبر: 760746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟