بیانیه گام دوم انقلاب منشور مدبرانخ جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار رکنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر یکشنبه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب منشور مدبرانه جمهوری اسلامی است که برای همه اقشار به خصوص دانش آموزان و دانشجویان باید دقیق تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: محتوای هوشمندانه و عالمانه این بیانیه، ترسیم وضع موجود و ریل‌گذاری برای آینده ایران است که دولت ها باید از آن به عنوان سند راهبردی جامع برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: نقطه قوت این بیانیه، امیدآفرینی و روحیه امیدبخشی برای جامعه در مسیر رسیدن به قله های موفقیت است که این موضوع محوری از سوی دنیای معاصر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

گرزین اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را باید به خوبی خواند و تحلیل کرد تا از یک سند بالادستی به موضوع مورد مطالعه همیشگی نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: شخصیت رهبر معظم انقلاب به عنوان صادرکننده این بیانیه برای دنیا خاص بوده و اندیشمندان، عالمان و سیاستمداران دنیا عمق تاثیرگذاری ایشان را درک می کنند.

وی ضمن اشاره به قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم گفت: این قیام آغازگر حرکت تاریخی بود که در آینده به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد

 

کدخبر: 760521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟