به روزرسانی سامانه 137 برای تسهیل ارتباط شهروندان با مدیریت شهری

به گزارش رکنا از اصفهان،علی قاسم زاده در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: برای تسهیل ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، سامانه 137 به روزرسانی و نسخه جدید آن، بارگذاری شده است و شهروندان می توانند مشکلات و معضلاتی که در سطح شهر می بینند را به شهرداری انعکاس دهند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این امکان فراهم شده تا شهروندان به صورت مستقیم از طریق سامانه 137، پیام هایی را برای شهردار ارسال کنند و این پیام ها روزانه در کارتابل قرار می گیرد و شهردار می‌تواند مستقیما نقطه نظرات همشهریان را بررسی کند.

 

تهیه فهرستی از مشکلات محلات با حضور تیم های کارشناسی

شهردار اصفهان بیان کرد: رویکرد ما در مدیریت شهری جدید، محله محوری است و قرار است سطح زندگی را از دل محلات ارتقا دهیم تا امکان زندگی بهتر برای مردم در محلات فراهم شود. از همین رو برای اینکه در اولویت بندی محلات دچار خطا نشویم، علاوه بر اطلاعات و آماری که در شهرداری جمع آوری شده است، به صورت عینی در تک تک محلات تیمی حضور پیدا کرده و با مردم ارتباط برقرار می کنند تا فهرستی از مشکلات مردم در محلات تهیه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان نشست حضوری و چهره به چهره با همه اهالی یک محله فراهم نمی‌شود، سامانه 137 امکانی است که همه مردم می توانند، از طریق آن، مشکلات محلات خود را به ما انعکاس دهند.

 

اولویت بندی ارتقای محلات از سال 1401

قاسم زاده با بیان اینکه قرار ما این است که از سال 1401 با اولویت‌بندی مشخصی، در دل محلات حاضر شویم و با کمک مردم به ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر کمک کنیم، اضافه کرد: در دو روز گذشته شهر ما شاهد رخدادها و آئین هایی بود، از جمله آنکه روز پنجشنبه آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده را شاهد بودیم و حضور مردم در این مراسم، نشان داد خط شهادت و انقلاب در بین مردم روشن، پابرجا و پایدار است.

وی افزود: روز جمعه هم این توفیق را پیدا کردم که در مراسم سالگرد شهدای هوایپمای اوکراینی شرکت کنم؛ اتفاق تلخی بود و عزیزانی را ما در این پرواز از دست دادیم که جزء سرمایه های علمی و ارزشمند کشور بودند.

شهردار اصفهان ادامه داد: مراسم سالگرد این عزیزان به میزبانی خانواده آنها در گلستان شهدا برگزار شد که با شرکت در این مراسم با برخی از خانواده ها گفت و گو داشتم؛ احساس خوبی برای من بود که این خانواده ها علی رغم این اتفاق تلخ، غالبا روحیه خود را حفظ کرده و با این موضوع کنار آمده اند. مردم بدانند که ما در غم و شادی در کنار آنها و خدمتگزار آنها هستیم.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 760439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟