اعضای باند کلاهبرداری سایت دیوار کردستان بازداشت شدند

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ سرهنگ مهدی دانش‌پور از دستگیری باند کلاهبرداری در بستر سایت دیوار سنندج خبر داد و اظهار داشت: این باند 3نفره از 26نفر از شهروندان در سطح شهرستان سنندج کلاهبرداری کرده‌اند.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه برایخرید از سایت دیوار مراجعه و فروشنده بعد از جلب اعتماد مبلغی بابت بیعانه دریافت و پس از آن دیگر پاسخگو نبود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کردستان تصریح کرد:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی،متهمان این پرونده را در شهرستان سنندج شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شداند.

باند کلاهبرداری مجازی در عملیات پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان منهدم شداحضار عاملان تولید ویدئوی سرقت خودرو به روش تصادف ساختگی به پلیس فتا

وی با اشاره به اینکه پروندهاین متهمان تاکنون 26شاکی دارد, تصریح کرد: از مردم انتظار می‌رود، خرید‌های اینترنتی خود را از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد انجام داده و از پرداخت بیعانه قبل از هرگونه خرید در فضای مجازی جداً خودداری کنند.

دانش‌پور اظهار کرد: مردم در صورت مواجهه با هر گونهموارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریقشماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.irمرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند. 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 760158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟