ضرورت برخورد با سودجویان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ استاندار اردبیل گفت: با هدف حفظ منابع کشور و نیز کنترل بازار و ثبات اقتصادی درصدد هستیم تا برنامه تنظیم بازار براساس مدیریت منابع دولتی را رقم زده و با قطع دست سودجویان و دلالان به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سید حامد عاملی صبح امروز در دیدار با برخی از مسئولان استان اردبیل اظهار داشت: در راستای لزوم رفع مشکلات اقتصادی اقدامات مختلفی در استان اردبیل به انجام رسید که به دلیل مدیریت برخی منابع اقتصادی در گذشته تورم افسار گسیخته‌ای را در بازار به وجود آورده و نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و ارائه راهکار‌های مختلف در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: در برخی از شرایط کمک‌های دولتی سبب شده تا سودجویان بتوانند در راستای ایجاد تورم در بازار حضور داشته باشند در حالی که منافع چندانی در معیشت مردم وجود نداشته و استفاده بهینه از منابع داخلی از سوی دولت نیازمند مدیریت مناسب برای حفظ ثبات اقتصادی است که باید مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با هدف حفظ منابع کشور و نیز کنترل بازار و ثبات اقتصادی درصدد هستیم تا برنامه تنظیم بازار براساس مدیریت منابع دولتی را رقم زده و با قطع دست سودجویان و دلالان در برنامه بلند مدت به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: نیازمند ایجاد اصلاحات لازم برای تحول اقتصادی در جامعه هستیم به شرطی که تاثیرگذاری‌های لازم را داشته باشد که به همین منظور پیش‌بینی و مدیریت نیازمندی‌ها با تامین اقلام در بازار و کنترل واحد‌های تولیدی سبب کاهش مشکلات در این زمینه در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل افزود: در راستای ارائه تسهیلات و انجام حمایت‌های لازم در این زمینه درصدد هستیم مشکلات واحد‌های تولیدی و بخش خصوصی را برطرف کنیم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی و مهم برای ما است.

 

کدخبر: 759999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟