آیت الله سبحانی از زحمات رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر کرد

به گزارش رکنا از قم، در این پیام آمده‌است: اکنون که قریب دو سال است جامعه جهانی با پدیده شومی به نام کرونا مواجه شده‌است و تاکنون جان چند میلیون انسان را گرفته و خسارات جبران ناپذیری بدنبال داشته‌است، در چنین شرایط انسان‌های وارسته‌ای با مدد الهی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تلاش و جهاد شبانه روزی و بی‌وقفه آن‌ها بر همگان مشهود است.

 

پیام حاکیست: از آنجا که اینجانب که از نزدیک در جریان فعالیت‌های پرستاران و کادر درمانی بودم، صمیمانه از یکایک آنها تشکر و قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

 

در این پیام آمده‌است: در این گردهمایی که به پاس تلاش‌های چندین ساله جناب آقای دکتر محمدرضا قدیر تشکیل شده است، یادآور می‌شوم که از ویژگی‌های ایشان این است که پیوسته پاسخگوی نیازمندان بوده و به هرطریقی به کمک آنان می‌شتافت اینجانب به نوبه خود، از ایشان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات مضاعف برای جناب آقای دکتر مصری از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

مهدی مصری یازدهم دی‌ماه با حکم بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب شد، پیش از این محمد رضا قدیر از شهریور ماه سال ۹۸ مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم را برعهده داشت.

نظری / قم

کدخبر: 759094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟