تشکیل کمیته انتقال تیم‌های ماشین سازی و تراکتور تبریز

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، محمد حسین فرهنگی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته انتقال این 2 تیم، تشکیل و مقرر شد پیگیری های قانونی و اصولی انتقال رسمی تیم تراکتورسازی توسط اعضای کمیته پیگیری و سند انتقال رسما انجام شود.

وی افزود: مطالبه مردمی حمایت از تراکتورسازی، با انتقال این تیم به مس سونگون دنبال می شود که امیدواریم آینده خوبی را برای تیم ترسیم کند.

فرهنگی با اعلام اینکه واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به مس سونگون در حال برنامه ریزی است، اظهار کرد: چارچوب مساعدت سریع و موردی شرکت ملی مس به فعالیت‌های فرهنگی ورزشی آذربایجان شرقی و همچنین کلیات واگذاری تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز به شرکت‌های تابعه مس مورد توافق قرار گرفت. 

 وی با بیان اینکه گام اول واگذاری تیم های تراکتور و ماشین سازی برداشته شد، تشریح کرد: مقرر شده ظرف ۴۸ ساعت آینده در کمیته ای با حضور جمعی از نمایندگان، جناب آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی و مسوولان اجرایی مربوطه، چگونگی آن مشخص شود.

فرهنگی ادامه داد: با توجه به اینکه فوتبال تبریز به خصوص نتایج تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برای طرفداران این باشگاه رضایت بخش نیست مسوولان تلاش می کنند تا این تیم را به ساحل آرامش برسانند تا فارغ از حاشیه و مشکلات بتواند در شان فوتبال شمال غرب کشور و آذربایجان شرقی ظاهر شود. 

وی افزود: با وقوف مسوولان به حساسیت مردم استان نسبت به تیم تراکتورسازی تلاش می کنند تا آینده خوبی را برای این تیم بسازند و مشکلات اخیر این تیم را به حداقل برسانند. 

وی تاکید کرد: وجود هواداران پرشور مسوولیت دست اندرکاران را درقبال این تیم ریشه دار، مردمی، پرتماشاگر و مطرح افزایش می دهد و انتظار یک تیم منسجم با بازیکنان آماده از طرف مردم انتظار به حقی است که امیدواریم با تحولات آینده محقق شود. 

کدخبر: 759093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟