ساخت رستوران و واحد تجاری برای تامین نیاز مسافران در باغ فدک/ یک چهارم ایستگاه آتش نشانی میدان حج تکمیل شده است

به گزارش رکنا از اصفهان، علی اصغر شاطوری در خصوص دو طرح در حال اجرای منطقه هفت اظهار کرد: با توجه به سیاست اسکان مسافران نوروزی در باغ فدک برای تامین مواد غذایی و مایحتاج آنها، بازارچه ای به مساحت حدود هزار و 100 مترمربع در دو طبقه همکف و نیم طبقه با کاربری رستوران، تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی در این باغ درحال ساخت است.

وی با اشاره به ساخت 11 واحد تجاری در این بازارچه، ادامه داد: مساحت طبقه همکف حدود 540 مترمربع و نیم طبقه اول 250 متر و فضای باز وسط برای نشستن، 250 متر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح بیش از 75 میلیارد ریال برآورد شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: همچنین، با توجه به تراکم ساخت و ساز در شمال منطقه هفت و نیاز به تامین ایمنی معابر و ساختمان‌ها، طی هماهنگی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، ایستگاه آتش نشانی میدان حج در حال ساخت است.

شاطوری زمین ساخت این ایستگاه را دو هزار و 150 مترمربع عنوان و اظهار کرد: این طرح در جنوب میدان حج در حال اجرا است، مساحت آشیانه این ایستگاه به منظور استقرار ماشین ها و تجهیزات 420 مترمربع و زیرزمین آن، دارای مساحت 410 مترمربع است.

وی با بیان اینکه طبقه همکف با کاربری اداری هم مساحتی در حدود 360 مترمربع دارد، گفت: برای اتاق استراحت پرسنل هم مساحت 380 مترمربع در این ایستگاه اختصاص پیدا کرده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان برآورد هزینه لازم برای ساخت ایستگاه آتش نشانی میدان حج را بیش از 190 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این طرح تاکنون به پیشرفت 25 درصدی رسیده است. 

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 759092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟