یکهزار و ۹۳درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی قم ثبت شد

به گزارش رکنا از قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: هم‌زمان با سفر رییس جمهور و وزیران به استان قم، در ۲۸ دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.

 

وی اضافه کرد: مرکز ارتباطات مردمی با حضور علیرضا فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.

 

وی بیان کرد: شهروندان در این ۲ روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارتخانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.

 

صبوری گفت: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راه‌آهن، راهداری، بانک مسکن و به‌طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیت‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است، توسط این مرکز پاسخگویی شد.

 

به گفته وی، در روز اول ۵۸۳ و در روز دوم ۵۱۰ و در مجموع تعداد یک هزار و ۹۳ درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر رییس جمهور به استان قم به ثبت رسیده‌است.

 

وی در خصوص اقدام بعد از ثبت درخواست‌ها نیز گفت: به فراخور موضوع درخواست‌کنندگان و شهروندان، از طریق پاسخ در سامانه سامد، تماس تلفنی یا درخواست برای مراجعه حضوری  پاسخ داده خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی قم تاکید کرد: در محل نمایشگاه دائمی نیز درخواست‌ها و نامه‌های مردمی توسط کارشناسان این اداره کل دریافت و بعد از پالایش به حوزه‌های مختلف برای پیگیری و پاسخ ارجاع داده شده‌است.

نظری / قم

کدخبر: 758779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟