ضرورت مدیریت صحیح منابع آب در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، بهرام ستاری اظهار کرد: شاید در بسیاری از مواقع مشکلی در زمینه تامین آب دیده نشود اما واقعیت آن است که هرگونه کوتاهی در مصرف مطلوب و مدیریت شده آب ممکن است در فصول گرم سال مشکلاتی برای مردم به وجود بیاورد که باید با رعایت الگوی مصرف از بروز مشکلات پیشگیری کرد .

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوب و موثری در زمینه احداث زیرساخت های آبرسانی به شهر صورت گرفته که حاصل زحمات و تلاش‌های بسیار متولیان امر است و می تواند به عنوان الگویی در کشور مطرح باشد .

ستاری با اشاره به اینکه کاستی هایی نیز در این رابطه وجود دارد، افزود: عمده این کمبود ها متوجه نبود زیرساخت ها در حوزه ذخیره آب و مشکلات ناشی از کمبود آب در فصول گرم سال می باشد .

وی تصریح کرد: سیستم مکانیزه تصفیه خانه آب شهری در خرم آباد کاملاً به روز بوده و به خوبی پاسخگوی نیاز مردم می باشد اما کاملاً بدیهی است که به منظور حفظ وضعیت در مواقع بروز بحران باید آمادگی خود را حفظ کنیم .

معاون استاندار لرستان ادامه داد: زیرساخت های تهیه شده در حوزه مصرف آب بویژه برای تامین آب حوزه های صنعت، شرب و کشاورزی مورد نیاز خواهد بود که تلاش ها در جهت تامین این زیرساخت ها قابل تقدیر است .

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 758708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟