ضاربین  پزشک میانه‌ایی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز،سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در تاریخ ۲۷ آذر ماه سال جاری در ساعت ۲۱ شب خبری مبنی بر اینکه یکی از پزشکان متخصص بخش بیماران کرونایی شهرستان میانه توسط اسلحه‌ی شکاری مورد حمله واقع شده و از ناحیه‌ی سر به شدت مجروح شده به نیروی انتظامی داده شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شد و طی تحقیقات گسترده ظرف ۲۴ ساعت متهمین را در اطراف یکی از استان‌های همجوار دستگیر کرد.

وی افزود: طی تحقیقات گسترده و با اعتراف این فرد، دو متهم دیگر نیز توسط نیروهای خدوم انتظامی در عملیات غافلگیرانه‌ی شبانه در مخفیگاه خود دستگیر و تحقیقات جامع و فنی از آنها انجام شد.

سرهنگ فارسی خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده، ضاربان به انگیزه‌ی شخصی در رابطه با مرگ بیمار کرونایی خود اعتراف کرده و سلاح آنها نیز کشف و ضبط شده و متهمین به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و افرادی که در امنیت کشور اختلال ایجاد کنند، به شدت برخورد خواهند شد.

گفتنی است؛ دکتر رامین جلیلی، پزشک متخصص بخش کرونایی یکی از بیمارستان‌های میانه و یکی از پزشکان خوشنام و محبوب این شهرستان بوده و در اثر این حادثه به شدت از ناحیه‌ی چشم و گوش مجروح شده است.

کدخبر: 758361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟