انهدام باند 11 نفره سارقان سیم برق با 120 فقره سرقت در قزوین

به گزارش رکنا قزوین،سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ‌هایی از دست داشتن 2  سارق سابقه‌دار خودرو در این خصوص رسیدند.

جانشین فرمانده انتظامی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی آنها دستگیر و در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت سیم برق با همکاری 9 تن دیگر در شهرستان های قزوین  وآبیک اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقین با خودروهای 206 ، پراید و پیکان وانت و با پلاک های مسروقه با استفاده از متهمان زن در پوشش خانواده در نیمه های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می میکردند. 

وی خاطر نشان کرد : هر 9 نفر همدست متهمان در عملیات سریع و غافلگیرانه پلیس در شهرستان های قزوین و آبیک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند .

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته مالخر این اموال در یک گاراژ ضایعاتی در یکی ازخیابان شهر قزوین دستگیرشده است ،افزود : با اعتراف وی به  خرید 120فقره سیم مسروقه ، همه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان با اشاره به اینکه در این پرونده ماموران موفق به کشف 3 دستگاه خودروی سرقتی از متهمان شدند ،گفت :مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی است و از مردم درخواست میکنم ، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 758250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟