ابلاغ بخش اول اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بخش اول اعتبارات سفر رئیس جمهور به این استان ابلاغ شد تا صرف پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار شود.

داود شایقی صبح امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افزود: بخش اول این اعتبارات به ارزش ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شد تا با اولویت طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در بین ۱۲ دستگاه اجرایی توزیع شود.

وی اظهارکرد: این منابع به صورت نقدی تأمین شده و با تاکید استاندار اردبیل قرار شد پروژه‌های مهم وزیر بنایی استان با اختصاص این اعتبارات تکمیل و بهره برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: این سازمان نحوه تخصیص و هزینه‌کرد این منابع را به دقت رصد می‌کند تا به موقع و برای پروژه‌های مصوب هزینه شود.

شایقی جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، توزیع برق، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوسازی مدارس، دانشگاه محقق اردبیلی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی را متولیان جذب و هزینه‌کرد بخش اول منابع و اعتبارات سفر رئیس جمهور اعلام کرد.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای به همراه جهاد کشاورزی متولی تکمیل پایاب سد خداآفرین، عمارت، سد کوثر و توسعه باغات در اراضی دیم شدند.

شایقی افزود: برای توسعه طرح‌های صنعتی قرار است ۱۳ میلیارد تومان صرف راه‌اندازی ۳ پست ۶۳ کیلوولت شود و برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع سفر اختصاص می‌یابد.

 

کدخبر: 758045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟