سه هزار و ۶۰۰ خودروی عمومی در کردستان دوگانه سوز شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ یدالله زندی گفت: کار ثبت نام ۱۷۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی این خودروها انجام شده است و به نوبت دوگانه سوز خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال گذشته در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح،  شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح مذکور، اضافه کرد: در حال حاضر هفت مرکز در استان کار دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی را انجام می دهند.

زندی اظهار داشت: هم اکنون سه مرکز در سنندج، ۲ مرکز در بیجار و در شهرهای سقز و قروه هم هر کدام یک مرکز نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می کنند.

وی به مصرف روزانه ۵۴۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در روز وجود دارد.

در حال حاضر ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند  که بزودی یک جایگاه سی ان جی جدید در سقز و یک باب هم در دیواندره به بهره برداری می رسد.

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 758037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟