دستور قضایی برای تخرب مغازه پیرمرد مراغه‌ایی صادر نشده است

به گزارش خبرنگار رکنا از تبریز، موسی خلیل اللهی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تخریب مغازه منتسب به یک توانخواه ذهنی مراغه ای، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، ملک مذکور توسط مالک و پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تخریب شده است.

وی اظهار داشت: این موضوع با شکایت طرفین در رابطه با تخریب، تحریق عمدی و انتشار فیلم در فضای مجازی در دادگستری شهرستان مراغه در حال رسیدگی است.

خلیل اللهی، ادامه داد: فیلم منتشره پس از چند روز از تخریب توسط مستاجران با انگیزه شخصی ضبط و در فضای مجازی منتشر شده و تا امروز مدرکی دال بر مالکیت یا انتفاع فرد معلول از این ملک به دادگستری ارائه نشده است.

هفته گذشته انتشار تصاویر و محتوای مربوط به تخریب مغازه‌ای در خیابان امام خمینی (ره) مراغه در شبکه‌های اجتماعی و یک معلول که گریه و زاری می‌کند، واکنش گسترده کاربران و برخی از مسئولان را در پی داشت.

ماجرا از این قرار است که مالک یک مغازه به صورت شبانه نسبت به تخریب آن اقدام کرده و تصاویر مربوط به گریه صبحگاهی یک فرد معلول که همه فکر می‌کردند صاحب سرقفلی بوده، در فضای مجازی منتشر شده است.

 

کدخبر: 757869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟