مسوولی که نمی‌تواند کار کند نباید در راس باشد

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی در نشست با جمعی از اساتید و دانشجویان استان کردستان در سنندج با تسلیت  دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی در جهان آنقدر برجسته است که دشمن حتی بعد از به شهادت رساندن، از این شهید عزیز و مکتب او در هراس است.

وی افزود: روزی خواهد رسید که آیندگان بهتر از حال ما پی به رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی خواهند برد چرا که تاریخ مقاومت، ایستادگی و درس چگونه زیستن این شهید والامقام را در خود ثبت و ضبط کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: عملگرایی انقلابی ما اتوبوسی آمدن و اتوبوسی رفتن نیست بلکه انقلابی آمدن، انقلابی‌ماندن و انقلابی عمل کردن باید در مرام ما باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیر و مسوولی که نمی‌تواند کاری انجام دهد نباید در راس باشد افزود: مسئولین دانشگاه‌ها در مقابل دانشجویان وظایف خطیری برعهد دارند و باید چه در بحث علمی و چه در بحث فرهنگی تربیت‌کننده نسلی ماندگار باشند چرا که دانشجویان سازندگان فردای این انقلاب و جامعه آن هستند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: عمق‌بخشی انقلاب و دولت اسلامی در کشور موفق بوده است و ترسیم نقشه راه و جذب اساتید انقلابی یکی از وظایف بسیجیان عزیز در دانشگاه‌ها است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان این‌که در شرایط امروز دانشگاه و دانشجو باید به بازسازی هویت اجتماعی خود بپردازند، خاطرنشان کرد: دانشگاه و دانشجو باید به‌عنوان یک گروه شاخص و مرجع تلاش کنند تا جامعه را با تدبیر و امید و با ابزار علم و دانش در چارچوب اخلاق و عمل به پیش ببرند و نشان دهند که انقلاب و هویت اسلامی ما می‌تواند الگوی خوب و مطمئنی برای جهان امروز که مرزهای دانش را در نوردیده، باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها باید در اختیار نظام و انقلاب باشد اظهار داشت: دانشجویان و جوانان باید توان جریان‌سازی و دفاع از دستاوردهای آن را داشته باشند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت نظام به کار بگیرند چراکه پیشرفت نظام  پیشرفت هر شخصی در جامعه است.

سردار حسینی با یادآوری وظیفه دانشجویان در قبال جامعه، اظهار داشت: دانشجو آینده‌ساز است و مدیریت کشور در ابعاد گوناگون به دست دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها انجام می‌شود بنابراین دانشجویان باید متناسب با این مسئولیت بزرگ آمادگی کسب کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: جوانان و نخبگان ما با حضور در فضای مجازی باید سکان‌دار جنگ روانی دشمن باشند تا آنان نتواند فرهنگ و اصالت ما را از ما بگیرند.

سردار حسینی در پایان افزود: بزرگترین سرمایه انقلاب سرمایه اجتماعی و مردم است و از مسئولان دانشگاهی انتظار می‌رود در راستای تربیت نسلی ارزشمند مسوول باشند و حتی‌الامکان از ظرفیت‌های علمی آنان استفاده کنند.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 757459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟