نفرات برتر مسابقات شنای کارمندان دولت در استان قزوین شناخته شدند

به گزار شرکنا قزوین،رقابت های شنای کارکنان دولت در بخش مردان در شش رده سنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسخر شهید رجایی قزوین به پایان رسید و منتخبان رده های مختلف به این شرح برگزیده شدند.

در رده سنی زیر ۳۰ سال و در رشته های قورباغه و کرال سینه، سید حسن بابایی از بانک تجارت اول شد و پویا جلیلوند از تامین اجتماعی در رده دوم قرار گرفت.

در رده سنی ۳۱ تا ۳۵ سال در رشته قورباغه، سعید گودرزی از آتش نشانی اول شد و رحیم رحیم لو و جمیل سعادت از اداره ورزش و جوانان بترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته کرال سینه هم رحیم رحیم لو از ورزش و جوانان به مقام اول رسید و سعید گودرزی از آتش نشانی دوم و جمیل سعادت از ورزش و جوانان سوم شد.

 

در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال و در رشته قورباغه، حمید رضا ململی از آتش نشانی در مکان اول ایستاد، حامد برخورداری از آتش نشانی دوم شد و سید احمد مجتهد از بانک سپه به مقام سوم رسید.

در رشته کرال سینه نیز، حامد برخورداری از آتش نشانی در سکوی اول ایستاد، حمید رضا ململی از آتش نشانی دوم شد و سید احمد مجتهد از بانک سپه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال در رشته قورباغه، محمد فرحی از دامپزشکی در مکان نخست ایستاد، مجید قانع از آتش نشانی در رده دوم جای گرفت و بهروز کریمی از تامین اجتماعی سوم شد.

در رشته کرال سینه این مسابقات، مجید قانع از آتش نشانی اول شد، محمود رفیعی از تامین اجتماعی در سکوی دوم ایستاد و بهروز کریمی از تامین اجتماعی سوم شد.

در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال در رشته شنای قورباغه، عباس سرلک از بنیاد مسکن در مکان اول جای گرفت،  سید علیرضا خوانساری از علوم پزشکی دوم شد و حمید شهبازی از سازمان زندان‌ها در رده سوم جای گرفت.

در رشته کرال سینه ، عباس سرلک از بنیاد مسکن به مقام اول دست یافت، محمود رمضانی از بنیاد مسکن دوم شد و سید علیرضا خوانساری از علوم پزشکی در رده سومی جای گرفت.

همچنین در رده سنی بالای ۵۰ سال و در رشته های کرال سینه و  قورباغه، عباس یوسف زاده از تامین اجتماعی در سکوی اول ایستاد، محمد دنیا علی از آتش نشانی دوم شد.

نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور کارکنان دولت اعزام می شوند

 

کدخبر: 757065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟