وزیر بهداشت با مدیر حوزه‌های علمیه دیدار کرد

به گزارش رکنا از قم، بهرام عین الهی در این دیدار گزارشی از روند اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا و همچنین واکسیناسیون ارائه کرد.

 آیت‌الله اعرافی نیز از خدمات صورت گرفته وزارت بهداشت ، درمان و علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی نمود.

 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین به صورت سرزده از مرکز واکسیناسیون مصلای قدس قم بازدید کرد.

 در این بازدید وی درجریان روند واکسینه کردن همشهریان قمی قرار گرفت.

وی همچنین از تلاش‌های واکسیناتورهای استان قدردانی کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز صبح وارد قم شد.

برنامه‌های سفر رییس جمهور به قم از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) آغاز شد.

مراسم رسمی استقبال از آیت‌الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه اختصاص به مسائل قم دارد و موضوع‌هایی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای مختلف مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رییس جمهور به قم اعلام شده است.

وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی همچون بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.

نظری / قم

 

کدخبر: 757040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟