عضو مجلس خبرگان رهبری: همه ما مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستیم

به گزارش رکنا از کردستان؛  ماموستا فایق رستمی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی با موضوع تبیین شاخصه‌های اجتماعی و مردمی حاج قاسم که با حضور دانشجویان و نسل جوان در دانشگاه کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: امام(ره) دل‌ها خفته را بیدار و محرومیت جهان را حریت بخشید و مکتب سردار دل‌ها نیز در همین راستاست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جان خود را در راستای دفاع از شرف، کرامت، انسانیت و امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشت، گفت: امروز جوانان، دانشجویان و عالمان باید ابن راه پرافتخار را مقتدرانه ادامه بدهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز اگر علم، توانمندی و بصیرت جوانان ایران اسلامی در خدمت دفاع از انقلاب اسلامی نباشد،تسلیم جهان اسلام خواهیم شد، دین اسلام

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فداکارانه و با ایثار از حق و حقوق مظلومان و مستضعفان جهان اسلام دفاع می‌کرد، افزود: این مرد بزرگ بهترین معامله را با خدا کرد، دنیا یک امانتی است که انسان‌ها باید در راستای حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم و همواره خدمتگزار جامعه بشریت باشند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه همه ما مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستیم، اظهار کرد: این فرمانده دلاوردر دفاع از کیان و کشور شب و روز نداشت و خون پاکش به ناحق ریخته شد که امیدواریم عاملان این جنایت نابخشودنی به سزای عمل ناپاک خود برسند.

امام جمعه سنندج یادآور شد:آمریکای جنایتکار با شهادت شهید سلیمانی فکر می‌کرد می‌تواند ایران اسلامی را تضعیف کند، اما غافل از اینکه هر کدام از ایرانیان مدافع و ادامه‌دهنده راه این بزرگمرد هسنند.

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 757007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟