ضرغامی از موزه امام علی(ع) قم بازدید کرد

به گزارش رکنا از قم، عزت الله ضرغامی در بازدید از موزه امام علی(ع) با اشاره به ظرفیت‌های دینی موجود در این موزه گفت: امیدواریم امکان بازدید عموم مردم و زائران از موزه امام علی(ع) فراهم شود که در این صورت اقشار مختلف با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا می‌شوند.

وی در این بازدید با بخش های مختلف موزه و آثار موجود در آن آشنا شد. 

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است و در بدو ورود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کرد. 

آیین رسمی استقبال از آیت‌الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای گوناگون مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به قم اعلام شده است.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه (امروز) اختصاص به مسایل استان قم دارد و موضوع‌هایی همچون اشتغال، آب، مسکن و مسایل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیران جهاد کشاورزی؛ امور اقتصادی و دارایی؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ صنعت، معدن و تجارت؛  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ راه و شهرسازی و نیز انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده؛ رییس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی مانند بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.        

نظری/ قم

 

کدخبر: 756984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟