جلسه شورای اداری و شورای زکات در فرمانداری مهران برگزار شد

 به گزارش رکنا از ایلام،جلسه شورای اداری و شورای زکات شهرستان مهران با حضور حجت السلام و المسلمین امینی امام جمعه ،مهندس شفیعی سرپرست فرمانداری و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا تعدادی از ادارات گزارش مختصری از حوزه کاری خود ارائه دادند. امام جمعه مهران در این جلسه به مناسبت های پیش رو ایام فاطمیه،شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹دی اشاره داشتند .

وی در ادامه ضمن تاکید بر همدلی و ادای درست مسئولیت.خواستار تبلیغ بیش از پیش در امر زکات شدند.

مهندس شفیعی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به حماسه ۹دی اشاره داشته و افزود:در۸سال گذشته تلاش شد مسئله حماسه ۹دی به فراموشی سپرده شود، از سوی کسانی که خود را برای براندازی نظام آماده کرده بودند اما مردم مثل همیشه پای نظام و ولایت ایستادند و تمام نقشه های دشمنان را خنثی کردند و امسال هم با حضور پر شور مسئولان و مردم همیشه در صحنه در مراسم یوم الله ۹دی بار دیگر با رهبری و ولایت تجدید میثاق خواهیم نمود.

وی در ادامه به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود:خون سردار سلیمانی ایران را برای همیشه بیمه کرد و دشمنان نظام بایستی بدانند که با کمک خدا و خون شهید سلیمانی پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی با دست مقام معظم رهبری(مدضله العالی)به صاحب اصلیش امام زمان(عج)خواهد رسید.

مهندس شفیعی در ادامه خطاب به مدیران شهرستان گفت:در دولت انقلابی و مردمی بایستی خدمت به مردم،مردم داری،تکریم ارباب رجوع و اجرای میز خدمت سر لوحه کاری مدیران قرار بگیرد.

وی گفت:مراسمات ملی مذهبی بایستی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شوند و مدیران و مجموعه اداری آنان در نماز جمعه و جماعات حضور پرشور داشته باشند. 

ایلام،کوثر موسوی 

 

کدخبر: 756835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟