۵۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم کشف شد

به گزارش رکنا از قم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش تیم های حراست و بازرسی لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان و با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سلفچگان تعداد ۵۹ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

 این اطلاعیه همچنین افزوده است: در ادامه از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده استفاده از دستگاه های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به سامانه پیامکی حراست این شرکت ۳۰۰۰۲۹۰۱۳۲ اطلاع رسانی کنند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، در محدوده‌ای به وسعت ۲ هکتار در ۱۸۵ کیلومتری تهران در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید.

این منطقه، به‌عنوان مهمترین منطقه ویژه اقتصادی که به مرکز سیاسی  اقتصادی کشور نزدیک است، در چهار راه جاده‌های ترانزیت، جاده ابریشم، مجاورت راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال، جنوب، شرق و غرب ایران واقع‌ شده است، بنابر این برای برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز و منحصر به‌ فرد داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان کشور ایفا کند.

تاکنون ۱۵۳ واحد صنعتی و تجاری در این منطقه پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند که ۱۴۱ واحد فعال، و این رقم نمایان گر فعالیت ۹۲ درصد از واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری منطقه است.

نظری / قم

 

کدخبر: 756499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟