تکمیل زیرساختها و آماده سازی اراضی جهت جذب سرمایه گذاری از اولویت هاست

به گزارش رکنا قزوین،رضا صفاری در اولین روز کاری در دیدار با معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها  تکمیل پروژه  های عمرانی و زیربنایی، توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از اولویت‌های کاری مهم شرکت است.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در گرو تملک اراضی، طراحی، فراهم نمودن کلیه زیرساختها و ارائه خدمات جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد که این مهم با توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور محقق می یابد.

صفاری در ادامه با اشاره اولویت اصلی شرکت که توسعه و تکمیل زیر ساخت ها و پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه می باشد اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 25 پروژه عمرانی زیربنایی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال در تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان در حال اجرا می‌باشد که این تعداد تا پایان سال به 40 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 2000 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در پایان از دستگاه ‌های خدمات رسان درخواست کرده تا نسبت به ارائه خدمات خود به شهرک‌ ها و نواحی صنعتی مساعدت و همکاری لازم را داشته تا سرمایه گذاران با اشتیاق به این استان صنعتی سوق پیدا کنند.

 

کدخبر: 756132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟