کارکردهای بوستان جوان نیازمند بازطراحی است

به گزارش رکنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در جلسه بررسی راهکارهای گسترش امکانات و زیرساخت‌های بوستان جوان به‌منظور حضور شهروندان در این مکان تفریحی اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سالیان اخیر تحول خوبی را در حوزه گسترش فضای سبز و بوستان‌ها رقم‌زده و نشاط و شادابی خوبی را در قم ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها، ابراز کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم این آمادگی را دارد که طرح‌هایی همچون محراب شهر را در بوستان‌های قم اجرا کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در ابتدای آغاز به کار بوستان جوان برنامه‌های خوبی اجرا شد، تصریح کرد: به‌مرور به دلیل اجرا نشدن برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در این بوستان یک گسستی ایجاد شد که این گسست باعث فاصله گرفتن مردم از فضای خوب این بوستان و پیدایش برخی ناهنجاری‌ها در این مکان شد.

طباطبایی نژاد افزود: مجموعه بوستان جوان با عظمتی که داشته نیازمند بازطراحی بوده که نیاز است طرحی درخور و مناسب برای احیا کردن آن تهیه شود و طرح‌هایی نیز در این خصوص ارائه‌شده است.

وی با بیان اینکه برای حضور مردم در این مکان باید قدم‌های بزرگ برداشته شود خاطرنشان کرد: باید با اجرای مستمر برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی ارتباط مردم با این بوستان برقرار و رفتن به این بوستان در سبد تفرجگاهی مردم قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر طرح اجرایی این بوستان آماده شود، سازمان آمادگی این را داشته که برنامه‌های مختلف تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و هنری خود را در آن اجرا کرده و باعث رونق گرفتن بوستان جوان شود.

نظری / قم

کدخبر: 755910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟