اصفهان میزبان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی منطقه مرکز و جنوب کشور می‌شود

به گزارش رکنا از اصفهان،این نمایشگاه که از روزهای نهم تا دوازدهم دی‌ماه برپا می‌شود، 135 شرکت از 13 استان کشور را گرد هم جمع می‌کند تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های نهاده‌ها، آبیاری، لوله و اتصالات، بذر، کود، سم و ماشین‌آلات به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه که بیش از 15 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است، میزبان شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، قم، سمنان، تهران، مرکزی، همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی خواهد بود.

از جمله برندها و شرکت‌های معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به اصفهان پلاست، سبزدشت، ابتکار نوین، ورسک اتصال، پایا بسپار، البرز پلیمر جی، آیسان گستر، بهاران قطره، نهالستان قائم، سایان لوله، نوید پمپ اسپادان، آوند کشاورز و دلتا دشت اشاره کرد که اعتبار بیستمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی اصفهان را دو چندان کرده‌اند.

افزایش 6 هزار مترمربعی در فضای نمایشگاهی، همکاری بیشتر فعالان حوزه اتصالات و آباری و افزایش 20 درصدی مشارکت‌کنندگان و شرکت‌های فعال حوزه تولید در این نمایشگاه، از جمله ویژگی‌های نمایشگاه کشاورزی امسال به شمار می‌رود.

کشاورزان، دانشجویان رشته کشاورزی، واحدهای مهندسی کشاورزی، واحدهای تبلیغات و بازاریابی کشاورزی، شرکت‌های صنعتی کشاورزی، نمایندگی‌ها و بخش‌های کشاورزی دولتی، مدیران شرکت‌های کشاورزی، توزیع‌کنندگان و فروشندگان تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی، کارآفرینان، مزرعه‌داران، باغداران و پرورش‌دهندگان گل و گیاه، فناوری‌ها و انجمن‌های  تحقیقاتی، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی از جمله مخاطبان بیستمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی اصفهان به شمار می‌روند.

معرفی پتانسیل‌های موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان، واگذاری فضای کاملاً تخصصی جهت بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات شرکت، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی، تجربیات و تخصص و بازاریابی و بررسی امکانات برای صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور نیز جزو مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

بیستمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی اصفهان طی روزهای نهم تا دوازدهم دی‌ماه 1400 برگزار می‌شود و علاقمندان به بازدید از آن می‌توانند از ساعت 10 تا 18 به نمایشگاه بین‌المللی واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 755810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟