شهیده فاطمه اسدی نماد یک زن کُرد غیور و شجاع است

به گزارش رکنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار کرد: از کلام رهبر معظم انقلاب در آغاز سخن فیض می‌گیرم که فرمودند شهادت حاج قاسم به دنیا نشان داد که انقلاب ما هنوز زنده است.

وی گفت: تفحص و تشییع شهیده فاطمه اسدی به همگان نشان داد که مردم کردستان همچنان پای کار انقلاب هستند و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند و از آن فاصله نمی‌گیرند.

استاندار کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی نماد یک زن کُرد غیور و شجاع است و این برای تاریخ کردستانافتخار بزرگ و ماندگاری است و امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق رهروری راه این شهدا عنایت کند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که توفیق خدمت‌گذاری دارند باید بدانند که خدمت به مردم بهترین راه پیروی از شهدا است و امیدواریم خداوند همه ما را مشمول لطف خود در رهرو بودن واقعی راه شهدا قرار دهد.

 پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی هجدهم آبان سال جاری با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه شهرستان دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده ‌شد.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 755633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟