دستگیری 50 محکوم غایب و25 سارق متواری در "فلاورجان"
به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ "ایرج کاکاوند" بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با  عنوان طرح "ذوالفقار 6" با استفاده از تمامی ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان فلاورجان اجرا شد.
وی از  دستگیری 50 نفر از محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح مذکور خبر داد و گفت: همچنین در این طرح   25 نفر از سارقان متواری  نیز دستگیر شدند که با دستگیری این افراد  47 فقره انواع سرقت نیز کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان همچنین از دستگیری 37 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان 8 کیلوو 353  گرم انواع مواد مخدر هم کشف شد.

 

 

سرهنگ کاکاوند، دستگیری یک نفر  اراذل واوباش، کشف یک قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف 15 دستگاه خودرو وموتورسکلت متخلف را از دیگر دستاوردهای  این طرح برشمرد و ضمن تاکید بر تداوم این گونه اقدامات و برنامه های مقابله ای پلیس خاطر نشان کرد : هدف اصلی از اجرای طرح ذوالفقار که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد،برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد عده ای با  رفتارهای هنجارشکنانه خود به امنیت و احساس امنیت  مردم خدشه وارد کنند.
 

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 755610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟