سرمای ۱۷ درجه زیر صفر و تعطیلی آموزش حضوری برای دومین روز متوالی

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ همتی، کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: ایستگاه هواشناسی فرودگاه اردبیل و شهر نیر دیشب سرمای ۱۷ درجه زیر صفر را ثبت کردند ودمای شهر اردبیل نیز در سردترین زمان ۱۵ درجه زیر صفر بود.

او افزود: بارش برف و باران در این هفته پیش بینی نمی‌شود، اما سرما و برودت همچنان در استان تداوم خواهد داشت دمای هوا در ساعات شب به زیر صفر خواهد رسید و در طول روز‌ها چند درجه افزایش خواهد یافت.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم اعلام کرد: تمامی محور‌های ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

براین اساس محور خلخال - اسالم با کولاک همراه است و محور خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان مسدود می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌های استان به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ را برای مترددین در محور‌های ارتباطی استان ضروری دانست.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدلیل بارش برف و برودت هوا امروز در شهر‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، نمین، سرعین، هیر و خورش رستم مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار و آزمون‌های حضوری نیز لغو و به روز‌های بعد موکول خواهد شد.

همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم داوطلبان آزاد و واحدمانده‌ها و پایه نهم بزرگسالان و داوطلبان آزاد استانی نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

کدخبر: 755517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟