بسیجی بودن افتخار است

به گزارش رکنا از لرستان، فرهاد زیویار، گفت: در جلسه امروز، در بحث کمک هایی که توسط بسیج جهادی به نقاط محروم و نیازمند استان انجام شده، گزارشی ارائه گردید که می تواند قابل توجه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد .

وی ادامه داد: شورای جهادی بسیج همچنین مطالبات خود را در یک قالب گزارش جامعی ارائه داد که لازم است با ایجاد همکاری و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این مشکلات کوشید .

مقام ارشد استان با اشاره به اینکه تصمیمات لازم در جهت انجام فعالیتهای کارگروه بسیج سازندگی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی اتخاذ شد، افزود: در بحران ها و صحنه های حساس کشور هر جا که نیاز به توان بسیج بوده با حضور خود و با کمترین امکانات بهترین عملکرد و کارنامه را ارائه داده است .

نماینده عالی دولت در لرستان با تاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار است، تصریح کرد: بسیج سازندگی یک ظرفیت مهم در کشور و درجه ای از توانمندی است که قابلیت انجام کارهای بزرگ برای خدمت به مردم را دارد و از این ظرفیت مهم باید به بهترین شکل استفاده شود .

دکتر زیویار با اشاره به اینکه بهترین رهبر دنیا خود را یک بسیجی می داند، خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیتی است که به ابتکار امام راحل (ره ) در کشور به وجود آمد و در سالهای پس از انقلاب با ارائه راهکارهای مناسب، زمینه انجام کارها را فراتر از چارچوب ها و قالب های محدود کننده، فراهم ساخت .

وی تاکید کرد: تعهد از مهمترین عناصری است که با روحیه بسیجی سازگار است که در کنار نظم و مدیریت صحیح می تواند کارهای بزرگی را با رویکرد خدمت به کشور پیش برد .

استاندار لرستان یادآور شد: بسیج عضو کارگروه اشتغال استان است و در برنامه های آتی از ظرفیت بسیج برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار بهره گیری خواهد شد .

دکتر زیویار در پایان افزود: مقام و جایگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی صرفاً برای خدمت به مردم تعریف شده و بسیار مهم است این خدمت رسانی با روحیه بسیجی آمیخته و اجرا شود، زیرا بسیج زمان و مکان نمی‌شناسد و هر جا که نیاز باشد حضور موثر خواهد داشت .

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 755137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟