درخشش ووشوکاران قم با 21 مدال مسابقات بین‌المللی

به گزارش رکنا از قم، در حالی که قمی‌ها علاقه زیادی به رشته‌های رزمی دارند و ورزش‌هایی نظیر کاراته، تکواندو، ووشو و جودو در قم فعال هستند، رشته ووشو جایگاه بسیار خوبی در بین علاقمندان به ورزش در قم دارد و هر دو بخش آقایان و بانوان این رشته در هر دو قسمت تالو و ساندا و همچنین سبک‌های متعدد زیر مجموعه ووشو فعال است.

 

این رشته اکنون با درخشش ووشوکاران عضو تیم ایران شائولین ووشو در مسابقات بین‌المللی چین افتخار آفرین شده، در حالی که رقابت‌ها به میزبانی استان فوجیئن چین با حضور نماینده‌های ۶۳ تیم از کشورهای مختلف برگزار شد و مجموعا تعداد ۹۶۶ ورزشکار ووشو در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر پیکار کردند.

 

تیم ایران شائولین ووشو به مربیگری اکبر صفری یکی از چهره‌های شناخته شده ووشو قم که از مدارک معتبر داوری و مربیگری این رشته برخوردار است و از داوران مورد اعتماد فدراسیون ووشو هم محسوب می‌شود به میدان رفت و در مجموع ووشوکاران قم ۲۱ مدال شامل پنج طلا، پنج نقره و ۱۱ برنز به دست آوردند.

 

در گروه سنی E این مسابقات اکبر صفری یک مدال نقره و یک مدال برنز و سیدحسین محمدی یک مدال برنز کسب کرد، در رده سنی C هادی شفیعی‌نوید یک مدال نقره و یک مدال برنز، مهدی داوری دو مدال برنز، مجتبی ابراهیمی یک مدال طلا و یک مدال برنز و فاطمه باقری یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.

 

در گروه سنی B سیدمحمدرضا موسوی دو مدال برنز، سیدامیرحسین حسینی یک مدال نقره و یک مدال برنز، زهره محمدی یک مدال طلا و یک مدال نقره و یگانه شفایی دو مدال طلا از آن خود کردند و در گروه سنی A ایلیا جنتی‌راد به همراه حسام مرادی هر کدام یک مدال برنز به ارمغان آوردند.

نظری / قم

کدخبر: 754218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟