دانش آموزان گهرو با راههای صرفه جویی آشنا شدند

به گزارش رکنا از شهرکرد،علی کهیانی از برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه ( آب ) در دبستان ام البنین این شهر خبر داد و افزود: در قالب این جشنواره دانش آموزان با راههای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی آشنا شدند.  

مهندس کهیانی یاد آوری کرد جشنواره فراگیری نخستین واژه در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف صحیح آب در شهر گهرو با همکاری مدیر و معلمان محترم مدرسه ام البنین برگزار شد.

وی گفت جشنواره فراگیری نخستین واژه ( آب ) در قالب برنامه آموزشی ، فرهنگی و در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف صحیح آب با همکاری آموزش و پرورش و با حضور امام جمعه محترم شهرگهرو حجةالاسلام علیخانی ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار دکتر علیمردانی ؛ بخشدار بخش مرکزی کیار مهندس بیگی و جمعی از همکاران آبفا ، اولیای و معلمان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی با لحاظ پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

 نامبرده افزود: در این برنامه سعی شد با ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت صرفه جویی ، روشهای مصرف صحیح آب و با مطرح کردن سوالاتی در قالب مسابقه در این زمینه در بین دانش آموزان نسبت به آشنایی آنها با مصرف درست و بهینه آب اقدام شود.

مدیر اداره آبفای شهر گهرو به دیگر عناوین این جشنواره آموزشی و فرهنگی زیر اشاره کرد و افزود:

- برگزاری نمایشگاه نقاشی

-ارائه و پخش سرودهای شاد و موزیکال در خصوص مصرف صحیح آب

- اهداء جوایز به دانش آموزانی که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح دادند

- اجرای شعر تک خوانی و جمع خوانی توسط دانش آموزان

- اجرای مسابقه با موضوع آب بین دانش آموزان

- اهداء اقلام فرهنگی مانند مداد رنگی و دفتر و کتاب به همراه DVD با موضوع اهمیت آب به دانش آموزان از طرف روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری

قابل ذکر است سیزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه ( آب ) به صورت ملی در سراسر کشور در حال برگزاری است.  

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

 

کدخبر: 754038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟