کشف گوشی های مسروقه از یک مالخر در کرمانشاه/ سه نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان روانسری و همچنین سرقت از چند مغازه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک مالخر در شهرک دولت آباد کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و بازرسی های لازم را از مخفیگاهش به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی 63 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 5 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان افزود: مالخر دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد گوشی ها را از 2 سارق حرفه ای خریداری کرده که ماموران پلیس آگاهی در ادامه با راهنمایی های انجام شده و در عملیاتی غافلگیرانه هردوی آن ها را دستگیر کردند.

وی گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 44 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و 4 فقره سرقت مغازه در شهرستان روانسر اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو 405 متعلق به سارقان، از معرفی هر 3 نفر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 753511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟