تکمیل طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان ۱۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار می خواهد

به گزارش رکنا در همدان، منصور ستوده در بازدید از کارگاه طرح انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار عنوان کرد: طی یک ماه گذشته اجزا طرح انتقال آب از تاوار به همدان شامل خط لوله باقیمانده، مخازن و تجهیزات ایستگاه های پمپاژ، تصفیه خانه و تجهیزات آن مورد بازنگری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با برگزاری حدود ۱۰ جلسه در سطح شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب منطقه‌ای استان طرح های بازنگری به تصویب رسیده و به پیمانکار برای خرید تجهیزات اعم از لوله، پمپ ها و تجهیزات موردنیاز ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر عامل مؤسسه بعثت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز با بیان اینکه در دو بخش ابنیه و تجهیزات نیازمند اعتبار هستیم، عنوان کرد: باید عملیات را پیش ببریم و برای ورود به بخش ابنیه و پیش روی این موضوع در ابتدا نیازمند ۱۰۰میلیارد تومان هستیم.

احمد جعفری ادامه داد: در ادامه برای تامین تجهیزات مربوطه اعتبارات دیگری نیاز است که به مرور تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال برگزاری مناقصات انتخاب پیمانکار های تخصصی و فروشندگان تجهیزات هستیم، عنوان کرد: باید اسناد کار فنی مان نهایی شود چراکه باید با توجه به شرایط جدید و بازنگری ها این روند را دنبال کرد.

جعفری در این راستا به بازنگری های صورت گرفته و تغییر خریدها به سمت خریدهای تجهیزات داخلی اشاره کرد و بابیان اینکه پیمانکارهای مربوطه برای ارزیابی کیفی نیز در حال شناسایی و انتخاب هستند؛ عنوان کرد: در حال حاضر نیز در بخش تصفیه خانه آب شرب و حفاری قطعه اول، پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

 

کدخبر: 752602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟