همه ما بدهکار شهدای امنیت هستیم/ پلیس پشتیبان آمران به معروف است/ رمز پیروزی بر مشکلات کشور تبعیت محض از رهبری است

به گزارش رکنا از اصفهان، سردار " حسین اشتری" در یادواره شهدای امنیت که در خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان برپا شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای مدافع امنیت و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و همچنین تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: لازم می دانم از برگزار کنندگان این محفل نورانی که به یاد شهدای مدافع امنیت برگزار شده است تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما بدهکار شهدای امنیت هستیم و باید قدردان آنها باشیم اظهار داشت: امروز همه اقشار با همه سلایق حتی آنهایی که غیر مسلمان هستند برای شهدای ما احترام قائلند چراکه می دانند امنیت و ثباتی که در کشور و حتی در منطقه وجود دارد به برکت خون شهدا بدست آمده است.

سردار اشتری به 2 نعمت سلامت و امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به لطف و عنایت الهی و عنایات خاصه حضرت مهدی (عج) و زحماتی که مسئولان و کادر درمانی کشیدند شرایط کشور ما از نظر سلامت بهتر شده، هرچند که باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی همچنان رعایت شوند.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه امنیت هم شرایط بهتری داریم اضافه کرد: در روزهای ابتدایی انقلاب دشمنان تلاش های زیادی کردند تا به انقلاب  ضربه بزنند و در سال های اخیر هم با ایجاد فتنه ها و آشوب ها خواستند در کشور ما نا امنی ایجاد کنند که با هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جانفشانی شهدای امنیت کاری از پیش نبردند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین یاد شهدای راه احیای امر به معروف و نهی از منکر را هم گرامی داشت و گفت: امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر یک وظیفه الهی و فراموش شده را انجام می دهند و همه وظیفه دارند از آنها حمایت کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: ما هم در انتظامی کشور اعلام کردیم هرکجا آمر به معروف بود طبق دستورالعمل هایی که وجود دارد باید از آنها حمایت شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: این افراد به مسئولان و کسانی که متولی برخورد با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی هستند کمک می کنند و در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگی، فضای مجازی، اخلاقی، اقتصادی و سیاسی فعال هستند و باید این وظیفه گسترش پیدا کند و ما هم وظیفه داریم که از آنها حمایت کنیم.

وی به حضور گسترده و پرشور مردم اصفهان در نماز باران اشاره کرد و اظهار داشت: انصافاً کار بزرگی صورت گرفت و از همه مردم شریف استان و شهر اصفهان جای تقدیر دارد که با هوشیاری در صحنه حضور یافتند و مجدداً به دنیا پیام دادند که مردم اصفهان با شهدای خود عهد و پیمان بستند و این عهد و پیمان ناگسستنی است و پای امام و شهدای انقلاب تا آخر ایستاده اند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور را تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  دانست و اظهار داشت: ما همه ارادت خود را به شهدا اعلام کرده ایم اما اگر امروز بخواهیم راه این شهدا را برویم و آنها را از خود راضی کنیم باید منویات  فرماندهی معظم کل قوا را دنبال کنیم و بدانیم که هرکجا که از ایشان پیروی کردیم موفق می شویم و هرکجا که نافرمانی صورت بگیرد با شکست مواجه خواهیم شد.

اصفهان-بهمن راعی

کدخبر: 751849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟