مدیران به مطالبات و جایگاه روابط عمومی‌ توجه ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، مازیار عبدی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان، اظهار داشت: روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها باید توانایی تصمیم سازی برای مدیران را داشته باشند و بتوانند در ارتباطی دوسویه با مخاطبان زبان بلیغ و گویای سازمان خود باشند. 

وی، توانایی برقراری ارتباط دوسویه را اصل و شاخصی مهم برای متصدیان پست روابط عمومی دانست و گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید از بین توانمندترین و باسلیقه ترین افراد شاغل در ادارات و نهادها انتخاب شوند تا اثربخشی لازم را داشته باشند. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند آموزش های دوره ای برای فعالان این عرصه هستیم و با فروکش کردن کرونا این مهم را برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد. 

عبدی با بیان اینکه ارتقای سواد رسانه‌ای روابط عمومی‌ها ضروری است، تاکید کرد: شناخت قالب‌های نوین رسانه ای و تولید محتواهای ارزشمند و منطبق بر فناوری اطلاعات از ملزومات شغل روابط عمومی است. 

به گفته او، روابط عمومی ها برای بیان اخبار استان نیازمند لهجه و بیان واحدی هستند که چارچوبی برای این منظور در دست تهیه و تدوین داریم. 

وی از روابط عمومی های استان همدان به عنوان سخنگویان قوی دولت یاد کرد و گفت: ادارات و سازمان‌ها به واسطه در اختیار داشتن کانال، گروه و صفحات مجازی مختلف یک رسانه قدرتمند محسوب میشوند که باید در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات ارائه شده به مردم درست و بهینه به کار گرفته شوند. 

عبدی با اشاره به تنوع رسانه های محلی و ملی در استان همدان، گفت: تعامل با اهالی رسانه را فارغ از رفتارهای گزینشی غنی و قوی تر از گذشته ادامه خواهیم داد و از فضای رسانهای موجود به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان راهکارهایی برای بهبود عملکرد این شورا ارائه دادند و خواستار اعمال تغییراتی در اساسنامه مجمع و عضویت روابط عمومی های بخش خصوصی در این شورا شدند.

 

کدخبر: 751334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟