راه‌اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل

به گزارش رکنا از لرستان، اسفندیار حسنی‌مقدم صبح امروز در حاشیه قرارگاه امنیت غذایی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در وزارت جهادکشاوری و همچنین ستاد تنظیم بازار و ستاد اقتصادی کشور گرفته شد، قرارگاه امنیت غذایی در سازمان‌های جهادکشاورزی سراسر کشور با حضور تمامی دستگاه‌های ذی‌صلاح همچون صمت و تعزیرات تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه تولید، توزیع و نظارت بر نحوه پخش محصولات کشاورزی است که این مهم از سازمان صمت مجزا و به سازمان جهادکشاورزی واگدار شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با تاکید بر نظارت بازرس‌های این مجموعه بر محصولات کشاورزی اعم از تولیدات پروتئینی، گیاهی و آرد و نان، افزود: این نظارت‌ها در زمینه‌های مختلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و دیگر حوزه‌ها خواهد بود.

حسنی‌مقدم بیان داشت: به سازمان تعاون روستایی تکلیف شده که با همکاری فروشگاه‌های رفاه توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان را راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه سیستم توزیع از طریق سامانه کابوک است، افزود: مرغ، تخم‌مرغ و میوه شب عید از جمله کالاهای اساسی توزیع هوشمند پیش‌بینی شده است.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 751183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟