به دنبال تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی هستیم

به گزارش رکنا در هرمزگان؛ هادی ابراهیمی در حاشیه نشست انجمن بازنشستگان کشوری استان هرمزگان، اظهار کرد: زلزله چندی پیش در فین حادثه تلخی بود اگرچه خسارت‌های جانی نداشت اما خسارت مالی فراوانی به زیربناها و زیرساخت های منطقه وارد شد.

 

وی افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزارت مردم از همان ابتدای وقوع زلزله بر حسب دستور مقام عالی وزارت، در کنار مناطق زلزله زده و مردم قرار داشت با همراهی جبهه انقلاب، یک قرارگاه در منطقه یادشده تجهیز شد و در روزهای نخست با همکاری صندوق بازنشستگی و شرکت های زیرمجموعه، چند محموله کمک های مواد غذایی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین با همکاری انجمن شن و ماسه کارفرمایی استان هرمزگان، کلیه شن و ماسه مورد نیاز بازسازی این مناطق به صورت رایگان و تهیه می‌شود، این اقدام، کمک بزرگی بود که توسط شرکای اجتماعی وزارت کار از قبیل انجمن کارفرمایان انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی صندوق بازنشستگی تصریح کرد: این نشست هم تداوم کمک های این صندوق به مناطق زلزله زده است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل هیئت ورزشی صندوق بازنشستگی و بازنشستگان، اقدامات خوبی صورت گرفته که امید است تشکل بازنشستگان با ظرفیت بالا با همکاری صندوق بازنشستگی روز به روز توانمندتر شود. چراکه استان هرمزگان از امکانات فرهنگی و ورزشی محروم است و قشر بازنشستگان نیز برای تامین این امکانات، نیازهای فراوانی دارند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در رویکرد جدید دولت و وزارت مردم، کمک به تامین نیازهای اساسی بازنشستگان جزو برنامه های اصلی است، عنوان کرد: بارها تاکید شده درصورتی که بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه صندوق بازنشستگی صرف ایجاد مراکز زیرساختی برای کمک و حمایت از بازنشستگان کمک شایانی می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد: مسئولیت های اجتماعی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی استان در جهت ایجاد زیرساخت‌های رفاهی تفریحی برای بازنشستگان هزینه شود. این امر مهم به عنوان یکی از درخواست های ما از وزارت مردم مطرح شده که امید است با پیگیری در سال‌های آینده تحقق یابد.

انتهای پیام/ح

 

کدخبر: 748884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟