اکنون زمان آزمون وخطانیست/ سخنانم جزو اعتقاداتم است

به گزارش رکنا خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد، ۱۵ آذرماه، در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که در محل سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شد، با تأکید بر اینکه سخنانم جزو اعتقاداتم است، اظهار کرد: اگر امروز دکتر شجاعی خدمتی ارزشمند را در این سه سال از خود به جای گذاشته و امنیت و آرامش وجود دارد همه این‌ها به وجود شریف رهبری بر می گردد و سرلوحه کار بنده نیز سخنان رهبری است. 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب گفته‌اند آن مسیری که ملت را به حقوق اساسی خود می‌رساند پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایمان به مقام معظم رهبری و ارزش‌های اساسی انقلاب نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم و سرلوحه کار و سخنان خود قرار  دهیم. 

حسین نژاد افزود:  تشکیلات و شئوناتی که در استان وجود دارد اگر آن‌ها در مسیر و اهداف خود حرکت کنند نتیجه این حرکت، می‌شود گزارشاتی که اقای شجاعی اعلام کرد. 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم بزرگترین پشتوانه ما هستند و باید هر چقدر بتوانیم امید را در مردم به وجود آوریم، اضافه کرد:  مردم بدانند که از بودجه موجود به درستی استفاده می‌شود و هدف این است که از بی‌عدالتی جلوگیری کرده و علمی جلو میرویم؛ همچنین میدانیم که اکنون زمان  آزمون و خطا نیست. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تأکید براینکه اکنون وقت آزمون و خطا نیست ادامه داد: باید از تجارب استانی، ملی، منطقه‌ای و نقاط قوت افراد پیشین استفاده کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای توسعه استان، تصریح کرد: اکنون می توانم درباره اهداف کلان در کشاروزی، صنعت، سند آمایش و... که همه آن‌ها علمی است صحبت کنم اما اگر حمایت مردم و عصاره آن‌ها که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی هستند و همدلی و وحدت نباشد، اتفاق نمی افتد. پس باید با توجه به آن و استفاده از ظرفیت های موجود در چارچوب قانون به پیش برویم. 

استاندار خراسان شمالی افزود: پتانسیل‌های بسیاری در استان وجود دارد که باید با کمک مردم، نماینده ولی فقیه، سایر مسئولان و تقویت شرکت‌های دانش بنیای به سمت استفاده از آن ها و روشن کردن نور امید در دل مردم حرکت کنیم. 

دانش، تجهیزات، سرعت در تصمیم گیری  استاندار خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: پتانسیل‌های اصلی استان دانش، تجهیزات و سرعت عمل در تصمیم گیری است که همه اینها در خراسان شمالی وجود دارد و با استفاده از آن‌ها می شود امور را با باورهای دینی خود پیش ببریم.

کدخبر: 748179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟