۱۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین

به گزارش رکنا قزوین،عبدالله دیدبان  در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به ۷۴ نفر رسیده و ۱۳ بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دیدبان با بیان اینکه متأسفانه در شبانه روز گذشته، ۳ بیمار کرونایی در استان قزوین فوت کرد، یادآورشد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد ۴۹ بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند

دیدبان  اضافه کرد: تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۶۴۴ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۴۴ هزار و ۲۶۳ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۳۵هزار و ۴۹۴نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند، بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به ۱۲۴ هزار و ۱۲۸ نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به ۲۰ هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از تزریق یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۹۱۴ دز واکسن در استان خبر داد و افزود: تاکنون ۸۸.۸۷ درصد دانش آموزان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال نیز به ۹۱.۵۸ درصد رسیده است.

دیدبان اظهار کرد: ۷۷.۰۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نیز در دو نوبت واکسینه شده اند.

 

کدخبر: 747245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟