شب برفی برخی محور های استان سمنان

به گزارش رکنا از سمنان ، در شرایطی که بیشتر مناطق کشور زمستانی و همراه بارش برف و باران هستند، رییس پلیس راه استان سمنان گفت:از صبح امروز بارش در استان سمنان آغاز شده و جاده های استان امشب زیر بارش برف و باران خواهد بود.

سرهنگ تقی کبیری گفت: در حال حاضر همه محور های استان باز و تردد در جاده‌های این استان برقرار است با این حال به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی افزودماموران پلیس راه استان به علت شرایط بارندگی از تردد کشنده‌ها و تریلرهایی که بیش از ۵محور دارند، جلوگیری می‌کنند.

7345384_821

کبیری با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری بخصوص در شب‌ها بپرهیزند و در صورت الزام به سفر رعایت فاصله طولی، نکات ایمنی وسیله نقلیه، به همراه داشتن سوخت کافی و وسایل گرمایشی مطمئن را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز‌های بارانی ملاک رانندگی سرعت مطمئنه است از رانندگان خواست در صورت اعلام انسداد مسیرها با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

طرح زمستانی پلیس راه استان سمنان با حضور ۴۴۰تیم امدادی و عملیاتی تا پانزدهم اسفند۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

در این طرح، پلیس، هلال احمر، اورژانس، راهداری و آتش نشانی مشارکت دارند و تیم‌های عملیاتی و امدادی در همه جاده‌های استان سمنان بخصوص گردنه‌های برف گیر و کوهستانی آهوان، بشم، گونه سر و خوش ییلاق، شبانه روزی حضور دارند.

 

کدخبر: 747106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟