۴تن تخم مرغ در میاندوآب کشف شد

به گزارش خبرنگار رکنا در ارومیه، رحمان درفشی در این زمینه اظهار کرد: در حین بازرسی از خودروهای حمل بار در ایست بازرسی شهرستان توسط نیروهای انتظامی میاندوآب ۳ هزار و ۹۱۵ کیلوگرم تخم مرغ که به صورت غیر مجاز در صدد خروج از استان بود از ۲ خودرو وانت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: محموله تخم مرغ کشف شده توسط نیروهای انتظامی میاندوآب پس از صورتجلسه با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب و با هماهنگی نهادهای ذیربط با قیمت مصوب و تحت نظارت بازرسان اداره صمت جهت مصرف عموم مردم در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع گردید.

درفشی اضافه کرد: طی ۸ ماهه نخست امسال در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان ۵ هزار و ۵۷۷ مورد بازرسی انجام و ۴۷۱ فقره پرونده تخلف صنفی برای واحدهای خاطی مطابق قانون نظام صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب عنوان کرد: همچنین در بازه زمانی یاد شده جهت کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان در این شهرستان یک هزار و ۶۸۳ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام و ۱۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

درفشی گفت: در ۸ ماهه گذشته سال جاری بیش از ۸۹۲ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد و در همین راستا ۲۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارسال شد.

وی نشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی، غیر صنفی، خدماتی و توزیعی را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

 

 

کدخبر: 746638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟