نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: بسیجیان باید قدرت تحلیل مسائل را داشته باشند

به گزارش رکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان و رزمایش اقتدار بسیج استان کردستانکه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یک بسیجی یاد خداوند را فراموش نمی‌کند و اهل نماز اول وقت و مناجات و نماز شب و ... است.

وی افزود: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارها را برای رضای خدا انجام می‌دهد و برای تشویق کارها را انجام نمی‌دهد و همچون شهدا گمنامی را در انجام کارها ترجیح می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: بسیجی دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است و از زمان خود باخبر است و تحلیل سیاسی و معنوی دارد لذا باید سطح خودمان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: یک بسیجی دارای شادابی و نشاط و امیدواری است به نحوی که امید را در جامعه ایجاد کرده و از ناامیدکنندگان جامعه نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: یک بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق‌مدار است لذا کسانی که در بسیج فعالیت دارند نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کار شلخته و بی‌نظم برای قشر بسیج قابل قبول نیست، اظهار کرد: یک بسیجی انسانی با شخصیت است و وقتی مدیر جایی است باید الگو برای همه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه اخلاق خوش از اصولی است که یک بسیجی باید داشته باشد، عنوان کرد:امیدواریم همه ما در راه بسیج گام برداریم. 

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 743768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟