فرمانده سپاه بیت‌المقدس: بسیج ثمره فرهنگ عاشورایی است

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی صبح امروز در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان استان کردستان (رزمایش اقتدار بسیج) که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا در جان و تن و روح ما باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه بسیج ایجادکننده امنیت پایدار و خار چشم انقلاب است، گفت:نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف جهادی و انقلابی با خدمت‌رسانی بی‌منت شب و روز برای مردم کار می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: پیروزی در دفاع مقدس، مبارزه با حوادث طبیعی و اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا فقط با وجود بسیجیان ممکن است.

وی با ذکر اینکه بسیج ثمره فرهنگ عاشورایی است که ملت ایران از ثمرات آن استفاده کرده‌اند، افزود:بسیج تبلور شور انقلابی همراه با شعور مردمی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه بیش از 12 میلیون بسیجی در گرامیداشت هفته بسیج برای گرامیداشت هفته بسیج گرد هم آمده‌اند، خاطرنشان کرد: بیش از 444هزار نیروی بسیجی در استان برای انجام عملیات در استان سازماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم در دستور کار بسیج است، عنوان کرد:بیش از یک هزار و 500گروه جهادی بسیج برای کمک به محرومان در استان سازماندهی شده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اعلام کرد: از ابتدای شروع کرونا بیش از 199میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه و ... به مستضعفان استان در قالب طرح شهید سلیمانی کمک شده است.

وی افزود: از ابتدای کرونا بسیج قول داده که در کنار مردم باشند و کمک کردند تا نهضت مومنانه انجام شود و امروز نیز در طرح واکسیناسیون فعال هستند.

سردار حسینی با اعلام اینکهارتقا سطح پایگاه‌های مقاومت برای توسعه و تعمیق فرهنگ اسلامی در دستور کار است، اظهار کرد: همه بسیجیان استان آمادگی کامل برای ارائه طرح‌های مختلف در راستای توسعه و کمک به کردستان را داد. 

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 743754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟