دختر تکواندو کار سمنانی نایب قهرمان جهان شد

به گزارش رکنا سمنان، پرستو باقری دختر تکواندوکار سمنانی در مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان در بخش کیوروگی که با حضور ۴۱ تکواندوکار در تهران برگزار شد نشان نقره را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور تیم هایی از کشور‌های اوکراین، روسیه، ایران، ترکیه، قزاقستان، کره جنوبی، کرواسی، قرقیزستان و ازبکستان  در تهران برگزار شد که در پایان تیم روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد، بانوان ناشنوای ایران بر سکوی دوم ایستادند و اوکراین ها به سومی رسید.

3452435

در این مسابقات پرستو باقری عضو سمنانی تیم ملی با کسب سه برد و تنها یک شکست در دیدار پایانی نقره گرفت.

این تکواندوکار سمنانی در بازی اول خود مقابل ازبکستان ۴بر۳ به پیروزی رسید، در بازی دوم ۱۰ بر ۸ روسیه را پشت سرگذاشت، در بازی سوم ۱۷ بر ۸ اوکراین را برد و در فینال برابر حریف روس مغلوب شد و نقره گرفت.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، هوگوپوشان روسیه با کسب دو مدال طلا، دو برنز و ۳۰۱ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کردند؛ تکواندوکاران ایرانی با دو مدال نقره (پرستو باقری - حمیده شعبان پور)، چهار برنز (مرضیه خوش احوال - فاطمه درشتی - نسیبه شهبازی - فاطمه توکلی) و ۲۰۱ امتیاز نایب قهرمان شدند و اوکراین نیز با یک طلا، یک برنز و ۱۵۰ امتیاز به مقام سومی رسید.

سمیه قاسمی- سمنان

کدخبر: 743379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟