افزایش بازرسی ها از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی در استان

به گزارش رکنا درهرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در آبان ماه سالجاری بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف تعداد 15هزار و 430 فقره بازرسی و کنترل از واحدهای صنفی بعمل آوردند.

وی درباره آمار تخلفات کشف شده نیز گفت: در آبان ماه نزدیک به یک هزار753 فقره تخلف صنفی در چارچوب بازرسی از واحدهای صنفی انجام و کشف گردید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان عنوان کرد: در این مدت تعداد یک هزار و 387 مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 674 میلیارد و 891 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

پیروی منش از تشدید بازرسی‌ها خبر داد و گفت: شهروندان نگران نباشند، با هماهنگی‌های دستگاههای متولی امر نظارت بر بازار بصورت روزانه و مستمر توسط بازرسان در حال رصد و پایش می باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انجام شده از سوی این سازمان تعداد یک هزار و 905 موردگشت مشترک با اداره کل تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی وسایر دستگاه های ذیربط از اماکن عمومی خدماتی توسط سازمان صمت این استان درآبان ماه انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان یادآور شد: شهروندان در سراسر استان می توانند گرانفروشی، احتکار و اختفاء، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور و هرگونه تخلف در بخش اقتصادی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و ادارات در شهرستان ها ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

 

کدخبر: 743369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟