زارعی کوشا: کردستان را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

به گزارش رکنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کردستان و تکریم از استاندار قبلی این استان که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: از اعتمادی که دولت سیزدهم به حقیر کرده و بنده را برای خدمت‌گذاری در محضر مردم اصیل، پرافتخار، صاحب تاریخ، قدمت، صاحب فرهنگ متعالی لایق دانستند، تقدیر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله به فضل الهی، استان کردستان که نماد وحدت، اتفاق‌نظر و وفاق در کشور ما بوده و خواهد بود، به نماد همدلی و برادری در جهان اسلام تبدیل می‌شود.

استاندار کردستان افزود: انشاءالله با همراهی و همدلی یکایک عناصر موثر و ارکان صاحب‌نفوذ در این استان و تمام دلسوزان ما افق‌های بلند را مدنظر قرار خواهیم داد و به پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر کردستان خواهیم اندیشید و در این راه شب و روز را نخواهیم شناخت.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: بر خود وظیفه می‌دانم که از همه تلاش‌های برادر عزیزم مهندس مرادنیا استاندار سابق کردستان و تیم مدیریتی ایشان تقدیر کنم.

وی در پایان هم خطاب به مردم کردستان البته با زبان کُردی، گفت: با برادری و همدلی و اتفاق‌نظر و انسجام تمام تلاش خواهیم کرد کردستان به جایگاه واقعی‌اش برسد.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 743140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟