کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی در ایلام برگزار می شود

به گزارش رکنا ؛ سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اگر رسانه ها به خیلی از مسائل در حوزه آسیب های اجتماعی ورود نکنند این مشکلات قطعا مورد کم توجهی مسوولان قرار خواهد گرفت. این مهم نشان می دهد خبرنگاران بخشی از مطالبه گری مردم را پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات رسانه ها وظیفه مدیران است، افزود: از مهمترین حقوق رسانه ها، مطالبه گری و شفاف سازی است و قطعاً مدیران دستگاه های اجرایی نیز موظفند در این زمینه خبرنگاران را همراهی کنند.

کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی در ایلام برگزار می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: به مناسبت هفته بسیج از روز سه شنبه دوم آذرماه و برای دومین بار در استان، کمیسیون جانبازی سه هزار رزمنده  فاقد پرونده بالینی با یک تیم پزشکی و کمیسیون عالی پزشکی در محل سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج بعنوان «بسیج پاره تن مردم است» اضافه کرد: سرامد فعالیت ها، تلاش و مجاهدت سپاه های استانی هفته بسیج است و تمامی برنامه ها این هفته بر پایه مردم محوری برگزار می شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه رویکرد برنامه های بسیج خدماترسانی به مردم است، ادامه داد: با توجه به تقارن هفته بسبج با کنگره ملی سه هزار شهید ایلام در این ایام بیش از ۱۰ برنامه شاخص شامل ارائه خدمات درمانی و پزشکی، افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های کوچک و بازده، پروژه های آبرسانی و ساخت منازل محرومین با امضای تفاهم نامه با کمیته امداد استان در دستور کار قراردارد.

وی عنوان کرد: تا پایان سال ۱۴٠۱ همه محرومین تحت پوشش کمیته امداد استان ایلام که فاقد منزل هستند خانه دار می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۵ روستای استان با بحران کم آبی مواجهه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به سفر رییس مجلس به استان، در قالب محرومیت زدایی طی امضای تفاهم نامه، سپاه استان ۱۸۰ میلیارد ریال در راستای رفع این مشکل تعهد نموده که در هفته بسیج عملیاتی می شود.

 ۴٠٠ فقره جهزیه هفته بسیج به زوج های جوان ایلام اهداء می شود

وی تصریح کرد: در هفته بسیج ۴٠٠ فقره جهزیه به ارزش هر کدام ۳۰۰ میلیون ریال بین زوج های جوان شناسایی شده با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، دفتر مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جمعا به ارزش حدود ۱۲ میلیارد تومان اهدا می شود.

سردار شاکرمی بیان داشت: همچنین در هفته بسیج ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام و جشنواره جهادگران نیز در این ایام برگزار می شود.

وی یادآور شد: روز پنج شنبه هفته جاری اجلاسیه عشایر کشور و شهدی استان ( ملکشاهی و شوهان)در شهرستان ملکشاهی برگزار می شود. همچنین از شنبه هفته اینده اجلاسیه های دانشجویی، زنان شهیده، طلاب و روحانیون شهید و ایثارگران برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اضافه کرد: روز چهارشنبه هفته جاری نیز رزمایش اقتدار در سراسر استان برگزار می شود.

۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

ایلام، کوثر موسوی

 

کدخبر: 743081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟